Tatra banka otvorila virtuálnu pobočku na Facebooku [VIDEO]
Pred necelým polrokom spustila Tatra banka službu Tatra Chat, vďaka ktorej klienti môžu riešiť svoje požiadavky so zamestnancami banky formou chatu 24 hodín denne. V súčasnosti službu využíva už takmer 100 klientov denne. Chat je často praktickejší ako telefonovanie, pretože umožňuje napríklad skopírovať chybovú hlášku z Internet bankingu do chatu. Tatra banka sa preto rozhodla „vytvoriť takéto kontaktné miesto aj na svojej facebookovej stránke,“ vysvetľuje Daniela Ligačová, vedúca kontaktného centra DIALOG.
„Chatovanie je nástroj komunikácie, ktorý je mnohým klientom prirodzenejší a bližší ako návšteva pobočky. Virtuálna pobočka tak vytvára priestor pre rozvoj vzťahu s klientmi, ktorí by na štandardnú pobočku možno nikdy neprišli. Zároveň, ako hovoria skúsenosti s Tatra Chatom, chatovanie prináša nový rozmer v komunikácii banka - klient: menej formálny a, paradoxne, viac osobný. Dôkazom sú aj obľúbené smajlíky, ktoré spokojní klienti posielajú,“ dodáva Daniela Ligačová.
Virtuálnu pobočku Tatra banky nájdete na oficiálnej stránke Tatra banky na Facebooku. Služba je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Virtuálna pobočka slúži najmä na všeobecné otázky o produktoch, službách a Internet bankingu. Pri otázkach podliehajúcich bankovému tajomstvu banka odporúča kontaktovať telefonickú službu DIALOG.
Prvá Facebook pobočka na svete
Prvú facebookovú bankovú pobočku na svete otvorila ASB Bank na Novom Zélande v roku 2010. Za dva mesiace vďaka nej zvýšila počet svojich fanúšikov na Facebooku z 2 500 na 12 500, v súčasnosti ich má už vyše 32 000.
10. 02. 2012 - Luděk Mlčoch
Prečítajte si aj: Obľúbené turistické destinácie zavádzajú nové poplatky Úspory Slovákov sa zvýšili, inflácia však ohrozuje ich hodnotu Koniec lacných nákupov z Číny
Potrebujete pomôcť?
0948 090 040
+421 948 090 051
Bežný hovor do siete O2