Johnny Cashback & Money Business na Pohode

Slovenská sporiteľňa patrila medzi najväčších partnerov tohtoročného festivalu Pohoda. Banka na festivale propagovala Space účty - Osobný účet Mladý a Osobný účet Študent. Pre mladých ľudí si pripravila omnoho sviežejšiu a farebnejšiu komunikáciu, než akú poznáme z jej televíznych reklám o „bankovaní“. Pódium „Slovenská sporiteľňa Aréna“ bolo vyzdobené vtipnými odkazmi na známych muzikantov ako napríklad Johnny Cashback, Cool & The Bank či Pay No More. V prezentačnom stane bolo niekoľko notebookov, na ktorých sa návštevníci húfne prihlasovali na svoj Facebook a „lajkovali“ facebookovú súťaž o 800 € a ďalšie ceny: let balónom nad areálom, tričko s vlastným portrétom a nápisom Hero vyrobené hneď namieste, či plastový vejár.

Banka na festival priniesla aj mobilné bankomaty. Návštevníci festivalu urobili vyše 5 600 transakcií a z bankomatov vybrali takmer 260 000 €. Priemerný výber bol 50 €, najväčší výber bol neuveriteľných 1 150 €. Bankomaty ponúkali aj službu „voľba bankoviek“ - najčastejšie vydávanou bankovkou bolo 50 € (minulý rok boli najvyberanejšie 20-eurovky). Automaty slúžili i na dobíjanie kreditu mobilných operátorov. „Mobilné bankomaty čaká toto leto ešte niekoľko hudobných festivalov,“ povedal Róbert Mazánik, vedúci oddelenia reklamy a marketingu Slovenskej sporiteľne.

Tip na porovnanieVyberte si najvýhodnejší bežný účet pre študentov
Pohoda festival Slovenská sporiteľňa
Pohoda festival Slovenská sporiteľňa
Pohoda festival Slovenská sporiteľňa
Pohoda festival Slovenská sporiteľňa
Pohoda festival Slovenská sporiteľňaPohoda festival Slovenská sporiteľňa
Pohoda festival Slovenská sporiteľňa
Pohoda festival Slovenská sporiteľňa

Zdroj: Slovenská sporiteľňa, foto: TotalMoney.sk a Slovenská sporiteľňa

11. 07. 2012 -

Prečítajte si aj: Úspory Slovákov sa zvýšili, inflácia však ohrozuje ich hodnotu Koniec lacných nákupov z Číny Rozdali sme ocenenia za najlepšie bankové produkty roka 2022

Potrebujete pomôcť?

0948 090 040

+421 948 090 051

Bežný hovor do siete O2