Johnny Cashback & Money Business na Pohode
Slovenská sporiteľňa patrila medzi najväčších partnerov tohtoročného festivalu Pohoda. Banka na festivale propagovala Space účty - Osobný účet Mladý a Osobný účet Študent. Pre mladých ľudí si pripravila omnoho sviežejšiu a farebnejšiu komunikáciu, než akú poznáme z jej televíznych reklám o „bankovaní“. Pódium „Slovenská sporiteľňa Aréna“ bolo vyzdobené vtipnými odkazmi na známych muzikantov ako napríklad Johnny Cashback, Cool & The Bank či Pay No More. V prezentačnom stane bolo niekoľko notebookov, na ktorých sa návštevníci húfne prihlasovali na svoj Facebook a „lajkovali“ facebookovú súťaž o 800 € a ďalšie ceny: let balónom nad areálom, tričko s vlastným portrétom a nápisom Hero vyrobené hneď namieste, či plastový vejár.
Banka na festival priniesla aj mobilné bankomaty. Návštevníci festivalu urobili vyše 5 600 transakcií a z bankomatov vybrali takmer 260 000 €. Priemerný výber bol 50 €, najväčší výber bol neuveriteľných 1 150 €. Bankomaty ponúkali aj službu „voľba bankoviek“ - najčastejšie vydávanou bankovkou bolo 50 € (minulý rok boli najvyberanejšie 20-eurovky). Automaty slúžili i na dobíjanie kreditu mobilných operátorov. „Mobilné bankomaty čaká toto leto ešte niekoľko hudobných festivalov,“ povedal Róbert Mazánik, vedúci oddelenia reklamy a marketingu Slovenskej sporiteľne.
Zdroj: Slovenská sporiteľňa, foto: TotalMoney.sk a Slovenská sporiteľňa
11. 07. 2012 - Luděk Mlčoch
Prečítajte si aj: Úspory Slovákov sa zvýšili, inflácia však ohrozuje ich hodnotu Koniec lacných nákupov z Číny Rozdali sme ocenenia za najlepšie bankové produkty roka 2022
Potrebujete pomôcť?
0948 090 040
+421 948 090 051
Bežný hovor do siete O2