UniCredit rapuje „Kašlem na keš“ [VIDEO]

UniCredit Bank spustila novú kampaň na platobnú nálepku StickAir. Prostredníctvom videa na YouTube a internetovej stránky www.somcarovny.sk chce osloviť mladých ľudí.

StickAir je nálepka so zabudovaným čipom pre bezkontaktné platby. Nálepku si môžete nalepiť na mobilný telefón. Priložením nálepky k POS terminálu pre bezkontaktné platby pohodlne zaplatíte. Výhodou je rýchlosť, pretože pri platbách do 20 € nie je potrebné zadávať PIN kód. Banka ponúka nálepku v dvoch formách: ako debetnú kartu k účtu alebo ako predplatenú dobíjateľnú nálepku pre klientov od 15 rokov.

Video „Som Čarovný, kašlem na keššš!“ od UniCreditBank:

Tip na porovnanieZľavy na všetkých čerpacích staniciach: AUTOKARTA

Zdroj: UniCredit Bank

03. 09. 2012 -

Prečítajte si aj: Úspory Slovákov sa zvýšili, inflácia však ohrozuje ich hodnotu Koniec lacných nákupov z Číny Rozdali sme ocenenia za najlepšie bankové produkty roka 2022

Potrebujete pomôcť?

0948 090 040

+421 948 090 051

Bežný hovor do siete O2