Služby a nástroje, prostredníctvom ktorých môžete pristupovať k peniazom na bežnom účte: prostredníctvom platobnej karty, cez internet banking, cez mobilnú aplikáciu, telefonicky, v pobočkách banky.Ak je zobrazený symbol pre platobnú kartu, internet banking alebo telefón banking, uvedená služba je v cene mesačného poplatku.
Účet je možné založiť z mobilu, online na webe alebo osobne v pobočkách banky. Pobočky nájdete v mestách: - Banská Bystrica, Bardejov, Bratislava, Humenné, Komárno, Košice, Levice, Liptovský Mikuláš, Lučenec, Martin, Michalovce, Nitra, Nové Zámky, Piešťany, Poprad, Považská Bystrica, Prešov, Prievidza, Rožňava, Ružomberok, Spišská Nová Ves, Trenčín, Trnava a Žilina.K založeniu účtu klient (nepodnikateľ) potrebuje:- obyvateľ EÚ - občiansky preukaz alebo pas, - mimo EÚ - 2 doklady totožnosti,- založenie z mobilu - 2 doklady totožnosti.
Účet v mBank si môžu otvoriť rezidenti, fyzické osoby s trvalým pobytom na území Slovenska. Ako doklad totožnosti je nutné predložiť slovenský občiansky preukaz, v prípade cudzincov sa predkladá cestovný pas či ID karta.Na jedno rodné číslo môže byť založené iba jedno mKonto. Účet je možné zdielať s rodinným príslušníkom, stačí ho ustanoviť ako spolumajiteľa alebo disponenta. Operácie v danej banke sa dajú realizovať len cez internet.
ČSOB Smart účet je určený pre nových aj existujúcich klientov ČSOB Banky, klienti si ho môžu zriadiť online bez návštevy pobočky banky a papierovania.Vedenie účtu je bezplatné a bez podmienok.
Pri zriadení účtu je klient povinný predložiť platný doklad totožnosti. Minimálny vklad pri otvorení účtu je 100,00€, musí byť vložený maximálne do 1 mesiaca od aktivácie účtu.
Úrok je úroková miera, ktorou sú úročené peniaze vložené na bežný účet. Úrokové sadzby sú v ročnom vyjadrení.
Min. zostatok je minimálna suma, ktorú musíte mať na účte vždy.
Prístup k peniazom sú služby a nástroje, prostredníctvom ktorých môžete pristupovať k peniazom vloženým na bežný účet: prostredníctvom platobnej karty (symbol znamená, že služba je v cene mesačného poplatku), cez internet banking (symbol znamená, že služba je v cene mesačného poplatku), cez mobilnú aplikáciu (symbol znamená, že služba je v cene mesačného poplatku), telefonicky (symbol znamená, že služba je v cene mesačného poplatku), v pobočkách banky.